RSS

Lagi lagi citer rogol...

OK, first of all, ini hanya sekadar peringatan untuk semua gadis-gadis diluar sana.Aku pun tmasok sekali la.

Mulenye ceni, aku tengah bersiap nak amek adik2 aku dari skolah.Skolah diorang tu takde la jaoh sangat. Macam perjalanan dari Pavillion ke Sungei Wang je kot...Hurm..tapi bapak aku berkeras gak suroh aku amek.Mase tu hari Jumaat.So sume budak skolah balik seawal 12tghari.Termasokla budak2 sekolah menengah yang dekat ngn rumah aku jugak.

Mase nak reverse kete, aku tengok ar through side mirror.Mak aiiii, hari Jumaat pun diorang leh bantai pelok2 mesra2 depan rumah aku. Memang xrespect betol la diorang nih.Huh.Kalau tanak respect diri sendiri, at least respect la aku ni wei!!!
Aku pun dengan selamba mereverse kete laju2. Bagi UP sket dari diorang tuh.Baru skolah menengah.Naik moto capuk je.hihihi.Diorang tengok aku semacam.Haha.Naseb arr...

Ok Ok, bukan bende ni yag aku nak citer...hehehe


On the way balik rumah lepas amik adik2 dari skolah, diorang citer la macam2 kat aku.
Ade budak menengah rendah (form1-3), aku pun xsure arr die ni form bape, balik dari skolah.Jalan kaki kot.Then ade lelaki mane tah, cakap something2 kat die.Maybe budak kene pukau kot.Hmm.. aku pun tak tau.Mamat indon mne tah yang ske pukau2 ni.Sedar2 je budak pempuan tu dah kene rogol.Haih.Mak aii, mude lagi budak tu.Paling tak boleyh blah, budak tu dijumpe kat kawasan yang agak public la... tepi jalan raye je!!! Bahaya tu wey....Mamat tu punye naseb memang tak baik la kali ni.CCTV kat stesen minyak berdekatan terCAPTURE muke die.heheh.Tu arr, sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh jugak ke tanah.

No wonder la bapak aku berkeras tanak bagi adik2 aku balik jalan kaki.Lagipun takkan aku nak biarkan adik aku yang baru darjah tiga tu jalan kaki balik dr skolah.

0 C.O.M.M.E.N.T.S:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...